Vuositeema

Rotaryjärjestön vuositeema 2023 – 2024

Aloittaessamme tämän matkan yhdessä Skotlannin kansallisrunoilija Robert Burns antaa minulle inspiraatiota. 1700-luvulla Burns puhui tasa-arvoisuudesta ja kirjoittikin, ”ett’ tunnontyös ja kuntos myös vie valtaan sun” (suom. Valter Juva). Tämä on ollut pitkään oman toimintani kehotuksena, joten halusin jakaa sen kanssasi nyt.

Aloitetaan rauhan rakentaminen itsestämme ja jaetaan sitä vapaasti muillekin. Luodaan yhteenkuuluvuuden tunnetta ja katsotaan Rotaryn tulevaisuutta uusin silmin. Tehdään yhteistyötä ja luodaan toivoa maailmaan.

R. Gordon R. McInally
RI:n presidentti, 2023–24

Iisalmen Rotaryklubin vuositeema

Oma klubimme keskittyy jäsenten aktivoimiseen ja klubin julkisuuskuvan kehittämiseen. Tahdomme tehdä Rotaryn saavutukset näkyvämmäksi. Aktivoidumme yhä voimakkaammin nuorten ja heidän perheidensä suuntaan tukeaksemme heidän kasvuaan kohti toimintakykyistä, hyvinvoivaa aikuisuutta.